SekerAnne 10 Marta gün vermişti doktorum artık son haftadayız 2. Bebeğim olmasına rağmen heyecanım hat safhada Sizler de durumlar nasıl?
SekerAnne 110710 hayırla sağlıkla gelsin👶🤲🏽 Benim sezaryen olacak ilki sezaryen ama inş gönlünüze göre olur
Sahra56 SekerAnne benimde 10 Mart canım hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah sezeryan mi bide spinal mi genel mi
SekerAnne Sahra56 hayırla sağlıkla gelsin👶🤲🏽 sezaryen olacak ilki de sezaryen oldu benim bi de plesanta aşağıda Spinal olacak inşallah sizin?
SekerAnne Alyabebekk hayırla sağlıkla gelsin👶🤲🏽 Aynen bi de öyle bi durum var benim de kafası çok baskı yapıyor bi de suyum çok zor yürüyorum
Alyabebekk SekerAnne Evet son 1 aydr kafası aşağıda benimki de, ikinci sezaryenim olcak ilk dikişlerim acıyor artık. Yürümekte yatıp kalkmakta zorluk çekiyorum bende
Suzan-mustafa55 SekerAnne kaç kilo bebek kuzum bizim doğum da mart 12 35 haftada 2.700 dük kaç kilo doğar merak ediyorum
Suzan-mustafa55 Suzan-mustafa55 yok kuzum ne sanci ne açılma ne ağrı gündüz sıkıntı yok gece tek sorun tuvalet