Sm1347 Bebeklerinin gün içinde hareketleri nasılsın. Benim sadece yatınca var. Gündüz 1, 2 kere ancak hissediyorum. Normal mi acaba. Merak ettim. 2 hafta sonraya randevum. Daha erken gitsem mi acaba
Merikooo Sm1347 gitme canım ben bugün gittim karın Yumuşaklığı ve bebeğin hareketlerini his etmiyorum diye Dr ddi karın içi büyük ayrıca bebek uyuyo korkulacak bir şey yok
Sena_liya Sm1347 bir gün bakıyorum az hareketli hatta konuşuyorum orda misiniz ne alemdesiniz diye ertesi gün kıpır kıpır oluyor lar demekki böyle oluyor 🤷♀️🤭
Nazay Sm1347 26+3teyiz yemek yesem bir şey içsem yatsam hep hareketli artık normalmiş gibi bazen sert tekmeler oluyor onda rahatsız oluyorum
Zehratay Sm1347 aynı durum bende de mevcut 20. Haftadan beri bu şekilde hissediyorum ilk gebeliğimde böyle değildi geçen hafta kontrole gittim ultrasonda rahim ağzı açıklığına ve enfeksiyon var mı diye baktı doktor birşey çıkmadı şükür şu don bir kaç haftadır hareketler bir tık azaldı sanırım büyüdüğü için diyorum ben
Dmrslm Sm1347 Poposu aşağıdaysa çok hissedemeyebilirsiniz bana öyle dedi doktorum bende 25. Haftamdayım bazen çok hissediyorum bazen hissedemiyorum
Sarikan93 Sm1347 28 haftalık benim bebeğim bazen yatınca hissediyorum gün içinde çok hareket etmiyor bazende hiç yerinde durmuyor değişiyor yani canım benimkide hep aşağıda altta hissediyorum genel olarak hareketlerini bazen yukarılara çıkıyor ama şunu biliyorum amniyon sıvısı sallandıkça yani biz hareket halindeyken gündüzleri bebekleri bir beşik gibi sallıyor bu sıvı onlarda daha anne karnında sallanarak uyumaya alışıyorlar aslında yattığımızda da bu sıvı durulduğu için uyanıyorlar ve biz dinlenme faslına geçerken onlar uykudan yeni uyanmış oluyorlar dolayısı ile hareket haline geçiyorlar genelde böyle oluyor o yüzden korkma sakın gayet normal bir durum bu 🌸
Sm1347 Nazay ne güzel. Ben de çok az hissediyorum. Özellikle şeker yüklemesinden sonra iyice azaldı. Çok merak ediyorum açıkçası
Gamze68777 Sm1347 benim sabah uyanır uyanmaz hareketli gin içerisinde oturarak çalışıyorum çok hareket olmuyor akşama kadar 20 belki yada çalışmaktan dikkat etmiyorum akşam yok yatarken bi 10 tane vuruyordur
Sm1347 Merikooo dediğim gibi hiç hissetmiyorum değil ama sadece gece var hareket o da az. 2 haftadır böyle
Nazay Gamze68777 çalışırken benimde hareket etmesini anlamıyordum 24.haftada izne çıktım evde olunca dhaa çok hissetmeye başladı m