2 aydır öksürüyorum ama son 3 gündür baya arttı ne yaptıysam fayda etmıyor 25 haftalık gebeyim artık karnım acıyor. Bebeğe bi zararı olur mu acaba ya korkuyorum. Göğüs doktoruna gitmiştim hiçbir sorun yok alerji ilacı vermişti. Bi yine mi gitsem acaba 😓 kadın doğumcum ateş olmadığı sürece endişe etme dedi ama karnım acıyor 😓kusmaklı öksürüyorum