Ayse650 benim de bugün çatı muaynesinde 1 parmak dedi doktorum ama bi yerde okudum sanırım açılmadan sayılmıyormuş. 2-3 cm olunca açılma denebiliyormuş tabi bilmiyorum ne kadar doğru. Kendini çok yor sürekli yürü, korunmasız ilişki olsun, ahududu- adaçayı- papatya çayı gibi şeyler iç dedi. Yavaşça squat yap, merdiven in çık dedi 😊 37+6yız 😊