Anneoluyorummmm Wonderful_mom benim 32 haftada 2800 dü benimki de önden gidiyor ama sen kıyasalama herkesle doktoruna sor
bussraozturk Wonderful_mom bende bu gün gittim 26+5 teyim şu anda 820 gr haftasıyla uyumlu dedi bana çok az geldi ama kafama takmadım başkalarıyla kıyaslamak saçma olur her bebek bir olmaz doktorunuz normal dediyse kafaya çok takmayın derim ben☺️
Kelebekk-0307 Wonderful_mom benim 29 da 1700 dü önde gidiyordu o dönemlerde sonra covid geçirdim o dönemde daha az kilo almıştı. Eğer covid gecirdiysen bebeği etkilemiştir.
Villanelle Benim de öyleydi 30. Haftada. Her bebiş farklıdır. Kıyaslama yapmamak gerekir sağlıklı ise
GulcanYvz Wonderful_mom bende tam 30 haftada gittim 1200 çıktı ama 28 haftayla uyumlu dedi normal dedi çünkü daha önceki ayda da öyle 10 günlük açıklık vardı anlamadım bende az görüyorum doktor çok iyi sorun yok geç döllenen bi bebek dedi şimdi 33 olmak üzereyim Cuma günü gidicem bakalım ne diyecek kızım 2720 doğdu 37 haftada o yüzden pek fazla bişey beklemiyorum bu bebişimden de
7266gnl Deletedmom72728 muz kaşar yemeye çalışıyorum günlük olmasa da gün aşırı aklıma geldikçe, elma çok yiyorum. Haftalık et balık, vitamin kullanmıyorum aldığım folikasiti bitiremedim magnezyum hapını da aklıma geldikçe içiyorum
AyseMehmett Wonderful_mom benimde 31. Haftada 1600dü bende küçük diye çook üzülmüştüm 33. Haftada 2271 olmuş yani aslında kilo almaya yeni başlıyo bana bunu kimse söylemediği için kendi kendime üzüldüm hep o yüzden sen üzülme çünkü bu haftalarda almaya başlıyomuş zaten sen beslenmene dikkat et yeterli 🥰
Deletedmom72728 Wonderful_mom doktorun bana İmmom var vitamin ilacı onu verdi kullandım çok güzel kilo yapiyo bebeğe biraz pahalı ama güzel ikincisini kullanicam şimdi doktor devamlı kullan dedi doktoruna sor bir çok faydalı bir ilaç bebeğe özel kilo aldiriyo