Denizegeninannesi Bugun itibarı ile 38+4 olduk aşırı halsizlik var ve tüm vücudumun kemikleri ağrıdığını hissediyorum hareketim çok kısıtlandı devamlı yatıyorum bu doğum belirtisi olabilir mi bilgisi olan var mı?
camellia Denizegeninannesi ee artık bebek büyüdü sen ağırlaştın sürende az kaldı normaldir dinlen bol bol normal doğum yapacaksan kendini fazla yormadan yürüyüş yap sık sık