berf72 Fadime_48 ilk gebeliğimde nişandan sonra 2 cm açıklığım vardı o günün gecesi doğum gerçekleşmişti☺️
gulcan_oztknnn_glcn Serife-57 aynı haftadayız çok sık tuvalete çıkıyorum acayip fazla bide bebek çok sertleşıyo karnımda bı yere toplanıp dırenıyo normal Mi yoksa doğum belırtısı mı
Duyguuuuuuu SedaHira19 ama karnımızdan çok göremiyoruz tuvalette akıp giderse yani Onun bi gelme hissiyatı oluyor mu mesela adet geldiginde his oluyo illa görmemize gerek yok onun gibi mi afedersiniz bu arada 🙈
Mrv58 Fadime_48 SedaHira19 Anladım teşekkürler ben kahverengi pembemsi degl ama krem gibi kıvamlı akıntı geliyor acaba öyle mi dedim
Yesim619 İlk gebeliğim de nişanım hiç gelmedi ve noldugunu bilmiyorum nişan gelince doğummu başlamış oluyor 🤔
Popcorn gulcan_oztknnn_glcn ya bu toplanma olayı bende de oluyor acaba kasılma bu ve biz anlamıyor muyuz ya ? Bu benim ilk gebeliğim bilmiyorum da anlamıyorum da ya
D-92 gulcan_oztknnn_glcn bugün doktora gittim 37/2 olarak normal dedi doktor hareketliyse sorun yok dedi
Serife-57 gulcan_oztknnn_glcn normal bence artık bebek baya büyüdü yeri daraldı yani ama doğumda yakklasti yani o haftalara girdik
SedaHira19 Duyguuuuuuu estağfurullah canım. Valla benim nişanım geldiğinde idrarı yaptıktan sonra peçete kullandım peçetede gördüm. Ama ilk adet olacağın gün bi akıntı gelir ya aynı öyle oluyor zaten adet kanamasının başlangıcı gibi umarım yardımcı olabildim
haticerabia45 Duyguuuuuuu akıntı gibi bişey düşüyor kahverengi canım ben hissetmiştim.nişandan üç dört saat sonrada doğumum olmustu.
irmk02 Fadime_48 bende aynıyım sizin gibi büyüğede çok çıkıyorum bu ara . Vajina ve kasık ağrımda oluyo ara da