Antakyali_ Övülasyon takibi yapanlara sorum var lütfen bilen yardımcı olsun. Dün yumurtlama olduve değerlendirdim ama bugün hafif afedersiniz kanamam oldu. Bu normal mi sizde yumurtlama değerlendirince olacak bişey mi yani
_almirasmom Antakyali_ ben ovulasyon da gcen ay yumurtlama gordum sabahı adet oldum :( bu ay gene yaptım gordum gıbı degerlendırdım sılık cızgım var testımde