NeslihanKarabulut benim ilk bebeğim 40+2 de suni sancı ile geldi. Hastaneye yattığımda hiç sancım yoktu. Açıklıkta yoktu. Suni sancıdan sonra açıklık oldu. Gece 5 te Doğum yaptım. Bebeğin ve senin için hayırlısı olsun canım sağlıkla kucağına alırsın İnşallah