camellia Efnan-77 ebe yada hemşire yapmıştı bana ben son haftalarda oldum geç doğduğu için hergğn gidiyordum nts ye doğumhanede yapmışlardı
hunilimom Efnan-77 doğum hanede ebe yaptı bana doktorum bi kagit yazdı onlarda o kağıda hiç yumuşama yok açılma yok çatı müsait diye geri doktora göstermiştim
Efnan-77 camellia bende ebe yapar diye tahmin ediyorum 40 haftalık oluruz yarın çatı muayenesi var ilk defa olucam