ahed25 refakatçi olmadığı durumlarda hastane personeli yada hemşire yarfım ediyor. Korkmayın ❤️ Benim ilk doğumum olacak kimseye haber vermeden gidip geleceğiz inşallah. Refakatçi olarakda kimseye gerek duymuyorum. Allahın izni ile herşey güzel olacak ❤️ Konuşmalardan anladığım kadarıyla beni bunaltacaklarını , emzirirken bile yanımdan ayrılmayacaklarını hissettim. Sütün varmı şu şöyle mi bu böyle mi diyecekler bu yüzden stres yapmak istemiyorum. Sizde nasıl rahat edecekseniz öyle yapın. Malum korona da var bence fazlalığa lüzum yok