Pelinnil Kızlar sezeryan oldum 2 hafta oldu karnım hala uyusuk nezaman geçer bilgisi olan var mıdır ?
Bebetoveannesi Pelinnil off moralini bozmak istemem ama iki buçuk yaşında hala geçmedi 🙈 bazılarının geçiyor ama bazılarının kalıcı bende baya araştırmıştım ilk başlarda artık umudum kalmadı
Sena_liya Pelinnil bunda endiselenecek bisey yok kuzum oranın sinirleri bozulduğu için böyle belli zaman sonra alışıyorsun hiç uyuşuk gibi gelmiyor unutuyorsun bile bak bu yazıyı görene kadar elim karnıma gitmiyordu farkında bile değildim 😁 takam kafana unut orayı
Pelinnil Ahh bu zorlu süreç inşallah benımkisi geçenlerden olur anestesinin etkisiyle yüz felçi geçirdim doğuma gidecegımde testım pozitif çıktı acemi doktor belime iğneyi on kere soktu çıkardı hepsi zordu inşallah bu kolaylıkla geçer