Selam kızlar insallah gebeliğiniz guzel geçiyordur benim 2. Gebeliğim ilk gebelikten çok farklıydı 3 ay mide bulantısı koku hassasiyeti felan oldu bir kızım var 2.5 yaşında simdi 15+3 haftalık hamileyim yarın doktora gidicem bu zamana kadar hiç tahmin de bulunmadı doktorum ben istemedim zaten doktorum da kucuk yanılma olmasın 20 gün sonra bakalım demisti gönlüm bir kızım daha olsun dan yana ama hayırlısı tabi çevremde akranlarda hiç erkek bebis yok olursa ilk benden olucak kuzenenlerin felan hep 2 kızları var biraz heyecan yaptım açıkçası hem konuşuruz hemde sizin cinsiyetler ne? İlk doğumum normal di devlet hastanesinde bunu da normal istiyorum simdi de devlete gidiyorum ve doktorumu çok seviyorum genç çok tatlı bi adam sedyede sohbet muhabbet felan ediyoruz video çekmeme izin veriyor instgramdan takiplesiyoruz sorularıma felan cevap veriyor öyle 😂