sulemsi123 Hamiş annelerim,8 haftalık hamileyim eşimin covid testi pozitif çıktı benim sonucum hala çıkmadı bekliyorum.Çok korkuyorum pozitif çıkıpta bebeğime bir şey olacak diye.covid geçiren hamişlerim bana deneyimlerinizi anlatır mısınız :(
Melisanazlm sulemsi123 bende suan covitim ve yarın 30 haftamıza gireceğiz hemde karantinam bitecek yarın cok şükür gayet normal atlattim sadece bogaz agrim ve halsizlik vardı. İnsallah sende kolay atlatırsın bebisini sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın canım. Doktorum bana kan sulandırıcı ve parol yazdı onlari kullanıyorum. Gönlün ferah olsun eskisi kadar etkisi yok covitin Allah’ın izniyle atlatırsın
Mevaninannesiii sulemsi123 9 haftalıkken gecrdim canm berbattı hiç anlatmayayim. Umarım negatifsindir çok geçmiş olsun
Eclinass sulemsi123 ben 29+2 yım Allah yüzüme baktı vallaha elhamdülillah çok iyiyim ilk gün kotuydu ateş kusma oldu iki gün sonra geçti şuan hafif öksürmem var ve hiç aşı olmadım çok iyiyim çok şükür korkma inşallah kolay atlatin bol su iç limonlu su c vitamini ye sıcak duş al
Minigin_annesi0 Ben geçirdim ama 28. Haftamda geçirdim hafif atlattım inşallah sizde hafif atlatırsınız. Bol bol su için c vitamini alın
Ebbelif Bende 18 haftalıkken geçirdim ilk 2 gün eklem ağrısından ve ateşten bitkin düştüm ama sonra geip gibi oldum 4. Gün tamamen iyiydim En sona balgam kalıyor 1 hafta burnum tıkalı gezdim Doktorun verdiği vitaminler hariç ilaç kullanmadım Bol bol çorba içtim ama annem yanımdaydı birinin bakması çok iyi oluyor belki de o yüzden çabuk toparladım