bfa_41 tam 24 olduğunuz gün çalışabilmeniz için hekim onayı ve sizin dilekçeniz gerekiyor. 24 olduğunuzda devlet kurumu sebepsiz sizi çalıştıramaz. Bu nedenle 23+6da çalışıp, 24te raporunuzu alabilirsiniz. 23+5te 24 nöbet tuttum, 23+6da çıkıştım. 24te de raporumu aldım. Genelde de resmi usg istiyorlar bu yüzden radyolojiye yönlendiriyorlar, sorumlunuzla görüşerek planlama yapmak önemli kimse mağdur olmasın