Asena17 35.hafta dan selamlar artik dayanamiyorum dogursam diyorum aglayasim geliyor :(( siz de benim gibimisiniz
Aylinsertsu Asena17 40. Haftamdayım ne gelen var giden ;) ama şahsen 35. Haftamda doğurmak istemezdim
Zehra9616 Asena17 bebegin senin karninda gecirdigi 1 gun dunyadaki 100 gune bedel ama yinede sen bilirsin 😊🤤
Asena17 Zehra9616 tabiki oyle zamani gelse de dogursam demek istedim ben suan dogurmak istemiyorum kuzum
seri4270 Asena17 35 haftadayım bende aynıyım ağrılardan yürüyememekten yoruldum ama az kaldı 3 haftamız çok şükür
Happybsrn Asena17 ben Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 çok sıkılıyorum ve zaman da geçmiyor 😖😔😔 bunaldım
Asena17 Happybsrn aminn kuuzm aminn bende cok sıkılıyorum midem yaniyor bulaniyor basim agriyor hareket edemiyorum surekli evdeyim iyicene icim daraldi
Asena17 @“Aylinsertsu”#p2082515 bende istemiyorum tabiki zamani gelse de dogursam diyorum senin zamanin gelmis ne guzel normal mi bekliyorsun dogumu
Happybsrn Asena17 sabır diliyorum beklemek zor 😔 havalar ısınsa biraz psikolojik olarak rahatlatır ama hep kapalı güneş bile göremiyoruz😕
Bsraoztop Asena17 doğurunca dışarı çıkabileceğini mi sanıyorsun 40 gün lohusasın diye çıkartmıcaklar 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
aysegulgeldi Asena17 36+4 olan ben biran önce doğmasını istiyorum hayırlı bir şekilde çünkü hiç halim kalmadı 😭😭😭😭
Asena17 aysegulgeldi benim de halim kalmadi zamani gelse cabucak dogursak sag salim senin ki nin haftasi yine iyi 37 olcan benim ki kucuk daha :((
Ulascemo2019 aysegulgeldi aynı gündeyiz nasıl ağrıların oluyor benim aşırı derece sertleşme oluyor karnımda birde aşağıya baskı yapıyor