Asilsmommm Acaba geliyor mu kızlar bilen var mı sancım var açıklığım yoktu çok fena karnım ağrıyor nedense
hunilimom Asilsmommm ishal dogum belirtisi diye biliyorum hanı bebek asagi inince bagirsaklar boş kalıyor ve hızlı çalışıyorlar
Ulascemo2019 hunilimom ay gerçekten öyle mi 38+3 um bugün karın ağrısıyla tuvelete gittim büyük tuvaletim isal gibiydi ve hala devam ediyor umarım doğum yaklaşmıştır
Minigin_annesi0 Hadi hayırlısı canım hayırlısı ile kucağına al eğer doğum belirtidiyse lavmana gerek kalmaz ne güzel
pusatmom35 Zehra9616 ya benim ilaçlardan dolayı sürekli midem bozuk ama bugün hanımefendinin dediği gibiydi benimki de afedersiniz ama ben daha 31.haftadayim hic doğum belirtim falan da yok Allah korusun öyle bisey olabilir mi
Zeydem Doğum belirtisi ishal. Doğal lavman Allah tarafından. Cok hamilede olur. Sağlıcakla gelsin bebeğiniz inşallah
Zehra9616 pusatmom35 cnm seninki erken yedigindende olabilir ama haftasina gore muhtemelen o dogum yapicaktir
pusatmom35 Zehra9616 bencede öyledir zaten bebeğimin hareketleri çok yukarıda göğüsümde atacak utanmasa 😄 Hayırlısıyla doğurur inşallah
Zehra9616 pusatmom35 hemde nasıl evi süsledik heyecanla bekliyoruz oyüzden gelsin hemen inşallah sağlıklı sıhhatli 😊😊