Kubra6100 Merhaba kizlar 33-34 hafta nasik gidiyor bende 33+3 deyim bel agrim cok fazla geceleri bacaklarim agriyor, koku olayim devam ediyor agir koku aldigim seyleri yiyemiyorum. Dr size dogum tarihi ne veriyor.normalmi sezeryanmi
Ipekgulll Kubra6100 cuma kontrolüm var belli olacak bu arada yarın 34+0 oluyorum bakalım bacak ağrısı bende de var ama beni zorlayan ve artık yeter dedirten mide ve boğaz yanması gerçekten artık bıktım normal değil böyle yanıyor sürekli ve başımı yerlere vurmak istiyorum o yanmadan dolayı o kadar rahatsız ediyor geceleri uyuyamıyorum gündüz yemek seçiyorum asla geçmiyor ne süt ne gaviscon bu son haftalar böyle oldum bakalım ne olacak 🥲🥲🥲🔥🔥🔥🔥
Serapmehmet_19 Kubra6100 33+1 haftalığız bi an önce doğursam diyorum ağırlaştım iş yaparken zorlanıyorum haliyle, doğum için de net bi tarih yok, şuanlık normal doğum gibi gözüküyor Allahtan bişey olmazsa, perşembe randevum var bakalım doktor ne dicek
inciveannesii Kubra6100 aynıyız 33+3 ama henüz tarih almadık, bel ağrısı ve magnezyum kullanıyorum ama yine de gece bacak kramplarim çok oluyor.
CeynoO Ipekgulll lansor vermedimi doktorunuz lansor aninda kesiyor . Bende anca lansorla uykuya gecebiliyorum.
Kubra6100 Ipekgulll renni kulanmayi denedinmi benimde yandigi zaman renniniciorum. Bide suya az bise krbonat at ic odanise yarior
Ipekgulll CeynoO ya bana doktorum verdi ama başka doktor kesinlikle kullanma dedi kafam karıştı lansorun resmini atar mısınız acaba rica etsem
CeynoO Ipekgulll lansor hap tek cesit . Bana surup falan etki etmiyo sadece lansor . Zaten surekli degl yanmam.olunca aliyorm bitek
Ipekgulll CeynoO 40 mg lık mı acaba hamilelikten önce bende kullandım da bi dönem aç karnına atılıyordu. Siz nasıl kullanıyorsunuz
AyseMehmett Kubra6100 benimde 33+3 oldu bugun dün kontrolüm vardı 4 nisan diye konustuk doktorumla planlı sezaryan şaşırtıp erken gelmezse tabi 🥰
Yalova77 Kubra6100 ben de bel ağrısı var bir de bacak aralarım fazlasıyla ağrıyor artık.cuma günü doktorda randevum var bakalım ne diyecek doktorum
Melek1111 Kubra6100 34+2sırt ağrısı bacak ağrısı özellikle geceleri tuvaletim varmış hissi sürekli tuvalete kalkıyorum.Uyuyamıyorum sürekli uyanıyorum
asel35ece Kubra6100 33+6 şuan ve bel ağrısı uykusuzluk yatamama vs vs diye devam eden şeyler. Artık ben bi doğursaydım modunda dolanıyorum doktor bebeğin 2 3 hafta ileri olduğunu söyledi ve bu şekilde devam ederse sezaryen olma ihtimali var ama yinede bu konuda bi şey söylemek için daha erken dedi 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı bakalım hayırlısı. İlk doğumum normaldi ve çok rahattım inşallah bu da normal olur ve bir an önce ayaklanırım