Kızlar,
Bugün itibariyle 13 haftalık olduk. 11 haftalık iken ikili test için perinatoloji muayenemiz vardır. Orda cinsiyeti kıza benzettim demişti.
Ama kontrole gelince bakarız demişti. Bugün kontrolumuz vardı. Ve cinsiyet söyledik mi hiç dedi söylediniz hocam şimdi ne görüyorsunuz dedim kız dedi. Ozaman da kız demiştiniz dedim. Tamam o zaman dedi.
Sizce yine 16.haftayi mi bekliyim :)