oznurugurdurak bende 37+1 im pazartesi sancim cimti 50 lerde doktor sancin var biraz dedi pazartesi sanci cikarsa sezeryana alica, hazirlikli gel dedi bi tek yer silmistim pazar gunu omdan sonra kasiklarimda agri ve yanma girdi megersem sancim baslamis ama ne kadar zamanda duzene girer ne olur bilmiyorum benim baya erken bilseydim silmezdim yerleri bence biraz bekle 38 de basla yapmaya