Sedaaa95 Merhaba arkadaşlar ben geçenlerde 4+6 haftalıkken gittim kese için karından gözükmedi yarın 5+6 oluyoruz randevum var karından ultrosonla kese yarın gözükür mü sizce
Burcusenkoc Sedaaa95 muhtemelen görünür beta değeriniz kaçtı ☺️ 4 buçuk 5 haftalık iken görülmüştü benim 2350 beta
zeynepsonmez625 Burcusenkoc ama karından görünmedi diyor. Vajinal baktırmak istemedi sanırım bnde 4+3,de vajinal muayene de göründü
Sedaaa95 Burcusenkoc geçen hafta çarşamba beta hcg 1909du 1 hafta geçti artmıştır herhalde şimdiye 1 hafta oldu 😊
cicekcikiz Burcusenkoc canım bende 5 haftalıkken gözüktü doktor resmini çekti işte dedi ama bakıyorum bakıyorum bişe anlamıyorum sende de öyle miydi
Sedaaa95 zeynepsonmez625 evet karından görünmedi bende baktırmadım yarın yine karından baktırcam görünür mü çok merak ediyorum