Arkadaşım amniosentez yaptırdı ve bebek karnında öldü iğne bozukmuş yani öyle kötü bir durum ki toparlanmak iyi düşünmek istiyorum ama olumsuz düşüneceler duyduklarım ve korku iyiden uzaklaşıyorum keşke o test sonucunu hiç almasaydim allahım herkese sağlıklı evlat versin gerçekten o kadar zor bir süreç ki,,, lütfen herşey yoluna girsin