guler0135 Merhaba kızlar 30 haftalık ikiz gebeyim. Kan tahlili sonucumda Demir eksikliği çıktı. Yarın doktora göstereceğim sonucu. Bebişlere bir zararı var mı acaba? Demir eksikliği olup da bunu gideren arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Eslemveannesi0 guler0135 yanlış bilgilendirmek istemem ama kuzenimin demiri düşüktü portakal sıkıp içine pekmez kattı demiri düzeldi portakalla pekmez karışımını bi araştırın isterseniz🌸
sunaolmez guler0135 benimde 29 haftayim ilaç kullanmama rağmen eksik çıktı ilaç verdi aynısını iki katına çıkarıcam günde iki tane içicem