izobellaaa-_- Arkadaşlar 8 haftalık gebeyim ve popom aşırı ağrıyor kramplar giriyor çok garip poposu acıyan ağrıyan varmı??
izobellaaa-_- Happybeybi55 popom da çok büyüdü herhal de kız demekki öyle diyorlar ya kalçaya doğru büyürse kız diye