Kızlar çok bunaldım adetim 10 gün gecikti test yaptım silik çıktı kan verdim 12.89 çıktı 2 gün sonra tekrar kan verdim 24.89 çıktı bugün doktora gittim bu iyi yükseliş değil kesin kimyasal olacak falan dedi çok morelim bozuldu içimi karamsarlık kapladı sizce doktora inanmalı mıyım yoksa hamile olma ihtimalim var mı?