Aysekse canım öncelikle korkma bende sen gibiydim su içsem afedersin kusuyordum 2 ayda 8 kilo verdim . 3 aydan sonra bulamtin hafifliyor. Ben zofer diye Bulantı hapı kullandım onun sayesinde yediğim çıkmadı. Ben hep meyve ile durdum kaç ay yemek yemedim hep meyve yedim suan 3 buçuk aylık olduk dün kontrolüm var di ve doktorum kilo veriyorsun ama bebeğin gelişimi 1 hafta önden gidiyor dedi. Doktoruna mutlaka şöyle bulantin olduğunu ı sana söyler bana birde bir lokma al diğer lokmayı 10 dk sonra ye dedi hem böylelikle yediğin midende kalır hemde fazla kilo almayı engellersin dedi. Kısaca doktoruna anlat durumu ben kaç gub serumla durdum