cabukca Merhaba yaklasık 1 saat önce çatı muayenem vardı doktorum 1 cm açılma oldugunu biraz uyaracağını söyledi daha sonra eve geldiğimde iç çamaşırımda hafif bi kanama farkettim hala az az devam ediyor 38. Haftamdayım bu arada bu normal mi🤷🏻♀️ Doktoruma da sordum cevap bekliyorum ama tecrübeli olanlarada sormak istedim
NekwaSultan cabukca canim benim 2. Dogumum onda da ilk nisanim gelmişti Catidan sonra pihti geliyor ama gercrk.nisanda parlak kirmizi renkte pihtu ya da adet gibi devam etti çoğaliyo zamanla
cabukca Hahaha neden kü😅 bide ben çok paniğim kanı görünce aha doğuruyorum dedim eşimde yanımdaydı gece gidecek işe ben gitmesem mi gerçekten mi falan diyo😅😅😅😅
NekwaSultan cabukca amman sakin bu dogum olayi aceleye gelmez canim zaten dr.uyarmis benimde 2. De öyleydi en gec haftasına dogurursun 😉