Sevgili annelerim evim çok geniş olmadığı için 4 yaşına kadar falan kullanabileceği bir beşik istiyorum. başlarda yatakodamda olacağı için anne yanı olması tercihim ama çok gerek var mı sizce? Kademeli ve asansörlü hernes tarzı bir beşik mi alsam yoksa katlanabilen park beşiklerden mi alsam karar veremedim. Park beşik kullanıp memnun kalan var mı ?