Betul_94 Caglaasya ay bende de geçen ay geç oldum bu ayda test yaptım negatif daha olmadım ay inşallah bende sağlıkla hayırlısı ile hamileyimdir
isilulusal Caglaasya baya beklemeliyim o halde hala olmadım 4. Günüm gecikmeden dün test yaptım lakin yine negatif