Benim bacaklarda ilk hamileliğimde venöz yetmezliği vardii hamilelik corabi giydim kan sulandirici coraspin içtim.. doğum sonrasi corap ve sulandirici iğne oldum… şimdi bu hamileliğimden önce bacaklarda kaçak vardi cıraba başladim ecopirin ve damar ilaçi vardi hamileliğimi ögrendim coraba ve ecopirine devam ayriyetten toritlerim az calişiyo 200 lege gectim hapi da.. benim gibi olan var mi acaba birde alerjik egzmaam var inşlah bebegimde ileri düzeyde alerji olmaz :(