Bende 34. Haftaya kadar trendyolmilla fitilli taytlarla geldim şimdi fiyatları 2 katı olmuş tabi 🥲 ama çok rahatlar kilom arttıkça beli kıvrılmaya başladı son 1 haftadır m/l bedenin giyemiyorum artık kayınvalidem lcw den siyah hamile taytı almış xl yola onunla devam ediyorum çok rahat ☺️