Esme1989 Merhaba arkadaşlar aranızda istanbul kurtköyde ki özel emsey hastahanesine giden var mı acaba ?
Esme1989 cabukca hangi doktora gidiyorsunuz ve memnunmusunuz acaba? Ben henüz 5 haftalık hamileyim ve oraya gitmeyi düşünüyorumda tavsiye edermisiniz
cabukca Ben canan yılmaz torun a gidiyorum ve çok çok çokl memnunum kendisi mükemmel bi doktor olmakla beraber harika güler yüzlü de bir insan kesinlikle tavsiye ederim hastane de çok ilgili hiçbir sorun yaşamadım şu ana kadar
Esme1989 Esilaminel merhaba ben kurtköy emseye gidiyorum gülcan akdemir doktorumun adı çok memnunum şuanlık bir problem yaşamadım
Esilaminel Esme1989 saglikla kolaylikla kucaginiza almaniz dilegiyle⚘ Bende emseye gidiyorum Canan Torun hanima... Kafamda soru isaretleri vardi cozdum hepsini simdi bende memnunum...