dlrakn-5 Merhaba, covidin 3.gunundeyim ve 24.haftaligiz. bebeğimin dün hareketleri azdı fakat bugün bu saate kadar düzgün vurmadı bile diyebilirim. Tecrübesi olan var mı bu konuda ?
1oguzannesi dlrakn-5 o haftalarda hareketleri düzensiz oluyor diye biliyorum benim de öyleydi yani bazen 2_3 gün hissetmez 4.gün enerjik olduğu da olurdu bazen az bazen çok hareket ettiği de olurdu yinede içinize sinmeyen bişey varsa doktorunuzla iletişime gecin
-Serpilllllll- Ben de 23 haftalıken covid oldum ben de de aynı durum olmuştu ama doktor endişelenecek bir şey yok bu haftalarda hareketleri zaten düzenli olmaz demişti. Sen tatlı bir şeyler yiyip sol tarafına uzan bide öyle takip et bakalım.