Celikmelekk Kızlar merhaba 9 haftalık hamileyim birkaç gündür burnum tıkalı ve gribe dair başka hiçbir belirtim yok baş ağrısı, ateş, halsizlik vs bunlar yok. Sadece burnum tıkalı ve çok zor nefes alıyorum. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu
pelin47 Celikmelekk Bende yaşıyorum bunu 1 aydır sürekli burnum tıkalı nefes almakta zorlanıyorum sanki. Özellikle akşam hissediyorum bunu. Hormon artışına bağlı burun içinde ödem oluyormuş
Eceguldemir55 Celikmelekk ben de yaşadım 20 hafta boyunca ve çareyi nane yağında buldum tavsiye ederim rahatlama sağlar. sonrasında geçti benim şükür 🤲
pelin47 Celikmelekk ben fazla yemek yediğimde daha çok rahatsız oluyorum o yüzden dikkat ediyorum ona.. birde uyurken başım yüksekte yatıyorum mecburen. Burun spreyleri kortizonlu olduğu için önerilmiyor. Tuzlu su vs çok işe yaramıyor zaten çok tıkanırsam eğer sarımsak kokluyorum o açıyor burnumu 😂
Celikmelekk Sağolun kızlar doktor okyanus suyu verdi onu sıkıyorum ve uyurken burun bandı takmaya başladım iyi geldi aklınızda olsun :)