Kızlar bugün evde test yaptım ve pozitif çıktı hamileyim 🤭
Ama eşime nasıl bir şekilde söylesem bilmiyorum ilk oğlumda eşim bana söylemişti ben serum yerken 🤭 bunu da ben süpriz yapmak istiyorum varmı fikirleriniz çok zamanım yok kolay olursa sevinirim 😘