Busssx Defne000 Biz 15 haftalığız 12.haftada doktor erkek dedi ama haftaya kontrolde netleşecek bakalım bende merakla bekliyorum canım ortalama senin doğum ne zamana geliyor 🙂
Busssx Defne000 Benim ilk doğumum ama sezeryan istiyorum kesinlikle bakalım inşallah benim de Ağustos ortası olur sanırım nasip olursa
Goncagl15 Allah nasip ederse agustosta doğumum 14+5 günlüğüm 3 gün önce doktorun kız olduğunu söyledi acaba değişir mi ? Artık birşeyler almak istiyorum ama detaylıyı mı beklesem bilemiyorum ilk cocuk heyecan 🥰
2kizanasi 13w6 daha öğrenmedik aşırı heyecanlıyım bu hafta tekrar gideyim diyorum. Ilki sezaryen olduğu için buda öyle olur 15 18 ağustos heralde
Alininannesi2888 BIR_SIYAH__HIAYESI63 https://www.resimupload.org/r/zx3Zi https://www.resimupload.org/r/zxmcd Banada bakar mısınız 12+4 dü burda😍
Nezihe08 @Alininannesi2888 bacak arası dolu ama baya büyük kordon mu acaba pipi mi doktor bir şey demedi mi
Nezihe08 @Alininannesi2888 benimde aynı fotoğraf erkek dedi ama aynı fotoğrafı başka bir doktora attım tam net değil erkek gibi görünüyor ama dedi benim net gördüğüme o yok dediyse pipi değil mi acaba diye düşünüp duruyorum hadi değişirse diye
miraninannesii Alininannesi2888 canım bende 16+5 im doktor 11+4 de erkek dedi hala erkek erkekse yanılma payı az oluyormuş