Kızlar bugün kontrolüm vardı. Ufaktan sancılarım çıkmış ama doğum yapacak kadar büyük sancı değilmiş. Bebeğimin boyu 49cm kilosu 2700 doğunca biraz küçük bebek olacak dedi çok kilosu yok dedi. 34.haftada kafa boyutu 1 hafta geriydi önemli bişey değil dedi. 36da 2 hafta gerilemiş boyutu. Ve bana bişey söylemedi eve gelince ultrason kağıdında gördüm. Benim gibi olan var mı ? Doktorum çok yoğun acaba gözden mi kaçırdı diye içim içimi yiyor