Kızlar adet tarihimden 5 gün sonra yani geçen perşembe kanda beta hcg 32 cıktı pazartesi tekrar kan tahlili verdim kan verdikten sonra kanamam başladı bugün sonuç cıktı ve 49 ve kanamam hâlâ geçmedi daha önce kimyasal gebelik geçiren varmı 😔doktora gittim dün kimyasal gebelik olabilir demişti yarın tekrar kan tahlili vercem ona göre doktor çağıracak