Hastane yerine otel kelimesini kullansam daha yerinde olur. Hemşireler, ameliyat ekibi, personeller hepsi çok iyi ve merhametli insanlardı. Hiçbir endişeniz olmasın. Odalar çok ferah ve gerçekten çok temizdi. Gün içinde temizlik ihtiyacınız var mı diye personeller sık sık soruyor. Odalarda Kettle, bardak, çay, kahve, su, hasta kilodu, bezi, tuvalet kağıdı, havlu, şampuan, saç kremi, diş macunu, sıvı sabun, kilitli kasa, ayakkabı çekeceği, bebek için 0 ateş ölçer, ıslak mendil mevcut. Yemekte sizin ve refakatçinin ne yemek istediğini soruyorlar. Ona göre isme özel şekilde yemekler geliyor. Doğumdan sonra lohusa şerbeti de getiriyorlar. Taburcu olmadan evvel 1 sefer de size özel sofra kuruluyor. Gümüş kapaklı servisler ile yuvarlak masada yemekler geliyor. ( çorba, biftek, ızgara sebze, Salata ayran, sütlaç vb şeyler) Çay ve kahve biterse görevliler getiriyor. Ara öğün yiyecekleri ayrı geliyor. Odalarda kapı süsü asmak için yerler var. Giderken yanınızda getirebilirsiniz. Gece yanımda annem kaldı ama anne + eş kalsa da hayır demezlerdi. Benim odamda tek kişilik refakatçi koltuğu ve 2 sandalye vardı. Bazı odalarda iki kişilik açılır refakatçi koltuğu vardı.
Benim doktorum Aylin Anıl Aslandı. Hastanenin yanındaki plazada çalışıyor.
Sezeryan ile doğum yaptım. Eğer isterse babayı da doğuma alıyorlar ama ben tercih etmedim. Ameliyattan yarım saat önce aşağı indirdiler. Hasta yakınları hastanın odasında kalıyor. Yaklaşık 5 kişi benim odamda beni bekledi. Ameliyathane önüne yalnızca baba iniyor. Hemşire istersen Telefonunu ameliyathaneye indir dedi. Bebek doğunca ilk ten temasında vs hemşireler fotoğraf çekti. Sondayı anestezi sonrası taktılar ve uyuşma geçmeden çıkarttılar birşey hissetmedim. Ameliyat kısmında da kötü birşey hissetmedim. 120 kg bir insan olarak ameliyattan sonra beni o minyon kadın görevliler nasıl taşıdı diye şok oldum. Tek seferde çok kolay yatağıma yerleştim. Gece ilk yürüyüşüm zor Oldu. İlerleyen saatlerde tekrar yürümeye korktum. Bana hemşireler moral verdi. İki hemşire koluma girdi ve yürüdüm. İhtiyacım olan şey gerçekten moralmiş… Nasıl emzireceğimi gösterdiler. Gelip giderken de kontrol ettiler. Sık sık tansiyon ölçtüler. Hem benim hem bebeğim tuvalet yapıp yapmadığımızı sordular. Ne zaman ağrı kesici istersem yaptılar. Bebeğin ilk aşısı hepatit ve k vitaminini orada yaptılar. Sarılık için ölçüm yaptılar. Topuk kanını falan aldılar. Bebeğin ilk doğum kıyafetlerini onlar giydiriyor. Organik kumaşı beyaz bir takım giydiriyorlar. Sonra sen istersen odaya geçince değiştirebilirsin. Hemşirelere kıyafet vermene gerek kalmıyor yani.
Benim doğum paketim 1 günlük kalmayı karşılıyordu. Sabah 9 da giriş yaptım ve ertesi gün öğlene doğru taburcu evraklarımı odaya personel getirdi. İstediğim saatte çıkabileceğimi söyledi. Doktorum 5 te çık dedi. Çıkmadan evvel 5. Gün kontrolü için randevu alacaktım ki aynı personel benim in onu da düşünmüş ve randevu kartımı verdi. Ayrıca nüfusa kayıt vb işlemler için gerekli belgeleri de odaya personel getirdi. Ben doktorumdan da hastaneden de çok çok memnun şekilde ayrıldım.