Kızlar 32. Haftamda sayılırım son 2 günüm kaldı. Ama doktorum bebeğin hala doğum pozisyonuna geçmediğini söyledi. 35 e kadar bekleyelim dedi. Devlete gidiyorum bu arada. Doktorum da özeldeki doktorlardan farksız bin şükür ✨ Sizin bebişleriniz ne zaman doğum pozisyonuna girdi ? Yada ne zaman sezeryan oldunuz? ( devlet hastanelerinde )