Gaye16 Aritmi hastanesinde Adnan beye gidiyorum sorun yaşayan veya memnun kalan herkes anlatabilirmi doğumu orda yapmak istiyorum çünkü ve hastane de doğumu taksitlendirebiliyo muyuz bilgisi olan varmı