CerenNurOzturkk şimdi ben çok panik yapacak birşey olduğunu düşünmüyorum ama akıntının rengine ve kıvamına dikkat etmek lazım eğer gebe kaldığınıZ ay yerleşme kanaması yaşamadıysanız 4. Aya kadar bir dönem yaşanabilirmiş bende 3 ayımda bir haftadan fazla yaşadım bu lekelenmeleri doktorum normal olduğunu 4. Aya kadar yaşamamın normal olduğunu söyledi
Akıntın eğer pembe kırmızı ve suluysa hiç bekleme direkt hastaneye git ama kahverengiyse siyaha yakınsa ve kıvamı katıysa yani kıvamlıysa endişelenme çünkü genelde peçeteye gelir ve her zaman olmaz çok yoğunsa ve diğer belirtiler varsa git doktora en azından soru işareti kalmak aklında 🥰