Gazdan dolayı oldu bizde gazlı bi bebekti bize de zamanla gecer geçmezse operasyon demişti denemekten bise kaybetmem die dusundm ve iyiki yapmsm tercih sizin benim ki tecrübe ha bizim ki hemen geçti doe sizinki de gecicek die bise de yok bn yaşadığı mi ve yaptgmi solyrm yapıp yapmamak size kalmış