Mkk bende 20 haftalığım canım aynı sorun bende de var resmen yürüyemiyorum ağrı giriyor bebek çıkacak gibi oluyor doktoru arattırdım ağrı ayağa kalktığımda oluyordu sadece doktorda ayağa kalktığı anda ağrı giriyor ya o anda ki ağrı yere çöktürecek kadar çok mu dedi bende 2 kere öyle oldu dedim yatınca da aynı şiddeti hissediyormusun dedi yok dedim o zaman korkmasın anne bugün kendine tatil versin dedi tatil dediği saatte Akşamın 5i 😂 yatsın dinlensin bol bol korkulacak bi durum yok gelmenize de gerek yok dedi eğer yattığında da ağrı şiddetli giriyorsa kanama varsa o zaman biz korkarız bu anlattığın bebeğin içerde hareketi yüzünden hissettiğin baskı korkma dedi kapattı dünden beri yatıyorum öyle ayağa kalktığım an bebek çıkacak gibi geliyor