Evinru valla doktor doğumla alakalı hiç bişey demedi erken diyemi bilmiyom ki hiç konusu bile açılmıyo😁 zaten o an dogum zamanı Melek hanım olursa o girermiş yoksa nöbetçi doktor giriyomuş doguma Hatice hanım varmş. Özel olarak Melek hanıma getirtirsek 2bin ekstra ödeme alınıyomuş. Dogum anında dogumhaneye bi yakınımın girmesni istiyodum ama giremiyomuş onuda sordum refakatçi serbest dedi o kadar aklımda olanlardan bunları sordum