Arife18 Gudeneylem12 sıvı aldırma işleminden de korkuyorum açıkcası yaptırmayı düşünmüyorum doguma kadar dua edip sabırla beklemekten başka çaremiz yok eldende bişey gelmiyor
Gudeneylem12 Arife18 en iyisi zaten o dalga geçer gibi konuşuyolar hiç takma Allah a bırak hayırlısı hakkımızda
Ruveyda_baskapan Arife18 burun kemiği kısalığı illa down sendrom mu olacak, belki bebeğin burnu küçük. Ya benim teyzeme neler dediler seneler önce yok eksin down sendromu yok öyle böyle , çocuk manken gibi bi bakan bir daha bakıyor maşallah.
Arife18 Evinru Gittim canm parlaklık vardı hala geçmemişti burun kemiğini göremediğini filan dile getirdi risk büüyk .kötüyüm çok iyidegilim bugün dua beklerm insallah Allah var gam yok herşeyin hayırlısı
Doganseda Minikeller345 ben İstanbuldaki üniversite hastanelerini bilmiyorum ama Eskişehirdeki üniversite hastanesinde yaptırmıştım testimi Eskişehir yapıyor
Eminebayram Doganseda Eskişehir’de tıp fakültesinde nasıl yaptirdiniz yardımcı olabilir misiniz randevu mu alıp gittiniz banada burun kemiği kısa dedi riksli dedi
Evinru Arife18 2 mm ölçütler demiştin nasıl gormuyomus yani..dua et canım neler neler sıkıntılar yaşayanlar bebekle sağlıklı ins sağlıkla kucağımiza alırız 🤲canım benim
Arife18 Evinru O zaman 2.77 diye ölçülmüştü detaylı ultrasonda . Melek hanımda bebegin pozisyonundan belkide bilmiyorum sürekli kafasını çevirdi cocuk zorlandı Allah büyüktür Amin inşaallah Mevlam neyler neylersr güzel eyler 🤲🏼 Zor bi süreç ama olsun duadan başa çaremiz yok
Evinru Arife18 canım melek hocaya gittinmi nts ye nezaman alyo bilgin varmı acaba .nasıl gityo konrtoller
Bebekgibi Arife18 Svcncmrnz canım sonucun ne çıktı amniyosentezin banada önerdiler dörtlüm sıkıntı çıktı