hafsam_omerim Kızlar 18.haftamdayım en başından beri sürekli kola ve asitli şeyler içmek istiyorum kendimi çok zor tutuyorum. Siz ne durumdasınız. Bebeğe bir zararı olur mu arada kaçırıyorum çünkü
MerveeD hafsam_omerim yani aşırı olmadıgı surece bırsey olmaz Allahın izni ıle ama içmeseniz saglınız için daha ıyı tabı
sherlock hafsam_omerim ayy kola çok severim ayda 1 de olsa kaçamak yapıyorum ben koca şişeyi içmedikçe bence ciddi bir sıkıntı yapmaz:)
hafsam_omerim sherlock bazen bir bardak içiyorum canım 2.yi istiyor aradan 2gün geçiyor tekrar canım kola yada sprite istiyor. İnanın ben şu son 1 senedir kola içmeye başladım o da sürekli canım serin serin istiyor çok tuhaf
sherlock hafsam_omerim soğuk maden suyu içmeyi deneseniz hem mineralleri çok yararlı olur o da serinletir 🙂