Bereeeeen3 Minnoshh benimde kasılmalar oluyor fazla ayakta durunca karnımın alt kısmınına igne batar gibi sancılarım oluyor ..
Madonna Canım normal bunlar rahmin büyüyor bebeginde öyle ama kendini yorma uzanma yukarı falan bunlar bir zaman sonra geçiyor. 30 dan sonra asıl ağrilar başlıyor dinlenmeye bak Allah tez zamanda saglikli kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 😊