Kızlar 1 cm açıklıgm 39+1 var dün nst de sancım cikti aralıklı bebeğimin hareketleri iyi çıkmadı ikinci girmemde iyi çıktı bugünde hareket azalmasından gittim nst güzel çıktı sancimda çıkmadı ne zaman dogururum sizce 1 cm acikligi olupta sancısı tutan varmı bebeğim tam kanalda bide bi tür Kordon dolanmasi var bebeğimin cuma günü tekrar gidecem sancım olmazsa suni sancimi alsam diyorum çok kararsizim