FkN Tahammülsüzüm, hem de aşırı derecede. Şu yaşıma kadar her zaman derdim insanın her türlüsüne tahammülüm bir şekilde var ama cahil-laftan anlamayana yok diye işte o hamilelikle daha da arttı. Hele annelik hormonlarım sanırım öyle bir yüksek ki eskiden burada gördüğüm cahilce postları okumaz geçerdim ama artık dayanamayıp cevap veriyorum bebeğinin sağlığını ya da kendi sağlığını düşünmeyip, doktoru yerine buradaki insanlara fikir sorup utanmadan onu uygulayanlara aşırı uyuz oluyorum. Kanaması var hastaneye gidemem sizce bir şey olmuş mudur diyor gel de sinirlenme işte, bu bebeği yaparken her türlü maddi-manevi imkanı göze alarak yapıyorsun hastaneye gidemem ne demek gideceksin. Doktor bunu yasakladı ama size serbest mi? Diğeri de hemen atlıyor, bana serbest bir şey olmadı aa tamam o zaman ben senin izinden geleyim. Yani bu cahil listesi uzayıp gidiyor ve artık bunlara tahammülüm yok. Teknoloji-tıp her şey bu kadar ilerlemişken insanların yerleşik hayata yeni geçmişler gibi davranmaları sadece beni sinirlendiriyor olamaz herhalde.🤷🏻♀️